Platform Dynamische Schooldag bestaat uit een team van 3 personen: Wim van Gelder, Remco Hoeymans en Sylvia Goossens. Allemaal hun eigen expertise, maar dezelfde missie: het onderwijs dynamisch maken!

Maak kennis met ons team

Wim van Gelder

Opleider, ontwerper en auteur op het gebied van bewegen, sport en bewegend leren. Betrokken bij landelijke projecten rond bewegingsonderwijs en mede-ontwikkelaar van o.a. Basislessen Bewegingsonderwijs, de 4 S-en test en het monitoringsysteem Stimuliz. Sinds 2014 sterk gericht op de Dynamische Schooldag, met onderzoek, trainingen en implementatie op scholen. Werkt samen met kenniscentra en lectoraten om beweging structureel onderdeel van de schooldag te maken. www.stimuliz.nl
 www.allesinbeweging.net

Remco Hoeymans

Rekenspecialist en onderwijsadviseur uit Eindhoven met een passie voor sterk rekenonderwijs binnen een dynamische schooldag. Begeleidt scholen in visieontwikkeling en verbetering van rekenonderwijs, altijd met ruimte voor bewegend rekenen. Auteur van Semsom en betrokken bij de upgrade van Getal en Ruimte Junior. Binnen het Platform Dynamische Schooldag volop bezig om rekenonderwijs dynamischer en effectiever te maken.

Meer weten over wie hij is? Kijk dan op www.hoeymansrekenen.nl.

Sylvia Goossens

Startte ooit in het onderwijs met de leergang gym en ontdekte hoe krachtig bewegen is voor leren. Vanuit die ervaring groeide de overtuiging dat leren en bewegen hand in hand moeten gaan. Dat leidde tot een praktisch boekje, multi-inzetbare leermatten en samenwerkingen met o.a. Onderwijswereld-PO. Nu actief met het Platform Dynamische Schooldag om nog meer scholen te inspireren tot een dynamische aanpak. Geeft ook scholingen over effectief (begrijpend) leesonderwijs.