Informatie

We zijn trots op ons aanpassingsvermogen en ons streven naar uitmuntendheid in elk aspect van onze service. Ontdek wat wij te bieden hebben en zie hoe wij kunnen bijdragen aan jouw succes.

Veelgestelde Vragen

Het begon allemaal met een eenvoudig idee, gevoed door een diepe passie. Als klein bedrijf richten wij ons op persoonlijke aandacht en toewijding voor elk detail. Onze aanpak is geworteld in kwaliteit en integriteit en zorgt ervoor dat alles wat we doen onze toewijding aan uitmuntendheid weerspiegelt.

Over onze producten

Wat is het verschil tussen de beweegkaartjes van jullie en die van andere aanbieders?

Wij geloven in differentiatie, op élk niveau. Veel aanbieders van kaartjes verkopen de kaartjes per jaargroep of leerdoel. Wij hebben meerdere niveaus in een kaartenbox, zodat je als leerkracht elk kind het juiste leerdoel kunt aanbieden. Zo kun je bijvoorbeeld met de box getalkaartjes oefenen met getallen tot en met 100, 1000 of 10.000 in een jaargroep. Zonder dat je uit allerlei verschillende dozen op zoek moet naar de juiste kaartjes.

Met welke materialen schrijf ik het beste op jullie matten?

Wij gebruiken het liefst Woody's. Dit zijn stevige potloden van Stabilo, die geschikt zijn om te gebruiken op glas, tafels en ook onze matten. Met een vochtig doekje haal je de geschreven tekst makkelijk weer weg. 

Algemene vragen

Hebben jullie een samenwerkingsprogramma?

Wij zijn kritisch op onze samenwerkingen. Niet voor niets ontwikkelden we het kwaliteitskader voor bewegend leren activiteiten. Als je vragen hebt over onze samenwerkingen, neem dan gerust contact met ons op.

Waar kan ik klachten indienen?

Wij doen er alles aan om jouw bestellingen naar wens te leveren. Onze excuses als we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Je kunt je klacht mailen naar info@platformdynamischeschooldag.nl, of contact opnemen via het contactformulier. Ons streven is om binnen 5 werkdagen te reageren.

Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Wij gaan zorgvuldig en veilig om met jouw gegevens. In onze privacy statement staat uitgelegd hoe wij dit precies doen.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?

Bestellingen die worden gedaan, worden doorgegeven aan onze vervoerder. Deze levert de bestellingen uit aan DHL of Post NL. Bij grote bestellingen kunnen ze contact met je opnemen, omdat ze dan zelf langskomen. We streven er altijd naar om je bestelling binnen een week te leveren.

Is het mogelijk om op factuur te betalen?

Dit is mogelijk. Bij het doorlopen van het bestelproces kan er gekozen worden voor 'betalen op factuur'. Wanneer de bestelling is afgerond, zal er een e-mail gestuurd worden om de betaling rond te maken.